Астрономи виявили в космосі незвичайний астероїд, який став найбільшим супутником Землі - міні-Місяцем. Небесний об'єкт був внесений у каталог під позначенням 2020 CD3. Звичайно, з звичайної Місяцем йому за розмірами точно не зрівнятися, але спільного у них більше, ніж можна було припустити.

За словами астронома Каспера Вежчоса, це відкриття є дуже важливим, так як з мільйона відомих астероїдів це тільки другий, виявлений на орбіті нашої планети. Про це вчений написав у своєму Twitter.

Раптова загибель Вакарчука, обшуки в Eurolab Пальчевського і втеча Тіни Кароль від потенційної свекрухи - головне за день суботи, 4 квітня

Лови удачу та багатство за хвіст - що потрібно встигнути зробити 4 квітня

"Перерахуйте у себе звивини!" — доктор Комаровський зробив гнівну заяву

З 1 квітня за ці медичні послуги вже не доведеться платити - повний список

Астероїд 2020 CD3 був захоплений гравітаційним полем Землі близько 3 років тому, але його помітили тільки 15 лютого. Через десять днів Центр малих планет опублікував підтвердження відкриття.

Правда, розміри складають всього кілька метрів, але ось навколо Землі він вже точно крутиться близько 3 років.

Земля, gettyimages

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що компанія Oppo дражнить фанатів виходом нового смартфона. Девайс отримає наворочену камеру, а також сучасний дисплей і потужний процесор.

Як повідомляв Знай.uа один з фанатів ігор показав, як виглядає NFS: Underground на максимальних налаштування графіки з поліпшеннями ефектів сучасних комп'ютерів. Виглядає все дуже цікаво, але от продуктивність при цьому зменшилася у 3 рази.

Також Знай.uа повідомляв, що компанія Apple забороняє використовуватися кіношним лиходіям їх смартфони. Корпорація не хоче, щоб їх смартфони асоціювалися з лиходіями у фільмах.