Група дослідників з США, Австралії та Індії зафіксувала найбільший вибух за всю історію спостережень, звичайно, після Великого Вибуху. Відкриття було зроблено на підставі даних надточних телескопів Murchison Widefield Array (MWA) в Австралії і Giant Metrewave Radio Telescope (GMRT) в Індії.

На думку вченого, стався величезний викид енергії від надмасивної чорної діри, яка знаходиться на відстані 390 мільйонів світлових років від нашої планети, в галактичному кластері Змієносця. Цікаво, що виверження відбувалося протягом сотень мільйонів років.

місце вибуху, фото The Astrophysical Journal

Раніше астрономи замислювалися над тим, що в галактичному кластері Змієносця спостерігається щось дивне (кластер Змієносця являє собою гігантське скупчення окремих галактик). Адже телескопи зафіксували в плазмі кластера незрозумілу діру.

Передбачається, що діра утворилася внаслідок величезного вибуху, спровокованого активними галактичним ядром. В цій дірі могли б поміститися 15 таких галактик, як Чумацький Шлях.

Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого

Дослідники опублікували свої висновки в The Astrophysical Journal.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, найзагадковіші місця планети, над розгадкою яких сторіччями б'ються вчені.

Як повідомляв портал Знай.uа, Національний науковий фонд США вперше в історії зробив з допомогою наземного сонячного телескопа DKIST детальні знімки поверхні Сонця.

Також портал Знай.uа писав, що нова версія появи Землі зламала мозок вченим.