Новітня варіація на тему знаменитого Super Sport 300+ по імені Chiron Pur Sport була розсекречена ще на початку весни. Однак, з-за вірусу тестовіе заезді провели тільки зараз, і в мережу злили фото з тестування гіперкара за шалені гроші.

Bugatti Chiron Pur Sport, motor1

У компанії повідомили, що автомобіль позиціонують ідеальним гіперкаром для тих, хто хоче проходити повороти на максимальній швидкості, але при цьому не втратити керованості. Саме тому автомобіль тестують на складній гоночній трасі.

Суворим випробуванням піддавалися не тільки ходова частина, але і силовий агрегат. Принципово він не змінився – це все той же W16 в парі з 7-ступінчастим роботом, розвиваючий 1 500 л. с. і 1 600 Нм. Однак, інженери поліпшили продуктивність авто ще на 15%.

до Речі, система безпеки теж подвеглась змін. Тепер авто може входити в контрольоване безпечне ковзання. Іншими словами - дрифт. Нагадаємо, що автомобіль буде продаватися за ціною в 3 мільйони євро.

Популярні новини зараз
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Показати ще

Bugatti Chiron Pur Sport, motor1

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що в мережу злили фото нового Mercedes-Benz S-Class, який покажуть публіці цього року. Правда, шпигуни показали люксовий автомобіль раніше, так що ми можемо споглядати головні зміни. І хоча зовні мало що змінилося, всередині автомобіль повністю змінився.

Як повідомляв Знай.uа китайці представили електрокар з рекордним запасом ходу до 800 км. Правда, до тестів ще рано, але автомобіль позиціонується як рекордсмен за автономності серед електрокарів такого типу.

Також Знай.uа повідомляв, компанія Apple істотно здешевила вартість SE, і цьому посприяла дешева складання. Експерти повідомляють, що собівартість гаджет вкрай низька.