Після виходу найочікуванішої гри року The Last of Us: Part II творці шедевру продовжують розкривати подробиці створення свого дітища.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, Naughty Dog повідомили, що "шрами" в The Last of Us: Part II могли спілкуватися між собою постукуючи по деревах. Але пізніше в Naughty Dog порахували це занадто трудомісткою річчю, зупинившись на свисті.
Головною метою цього новостворення було нагнати на гравців жаху та змусити відчути "мурашки" по шкірі, коли вони чують свист "шрамів".
Варто зазначити, що подібна ідея виникла не на пустому місці. В реальності свистом для спілкування досі користуються в деяких країнах, наприклад, в грецькій Антії.
Раніше Знай писав, що Naughty Dog нещодавно опублікували заяву зі зверненням до людей, які почали погрожувати однієї з актрис The Last of Us 2.
The Last of Us Part 2 вийшла минулого місяця і стала найбільш обговорюваним проектом не тільки місяці, але і півріччя. Гра нікого не залишила байдужим - її люблять і ненавидять, але вона викликає дуже яскраві емоції у користувачів.
Також користувачі зійшлися у битвах в соціальних мережах, у своїх симпатіях і антипатіях. Наприклад, актриса Лора Бейлі, яка зіграла Еббі, поділилася огидними коментарями, які вона отримала в Інтернеті після виходу проекту. Креативний директор Ніл Дракманн також поділився повідомленнями, які йому надсилали різні люди в Мережі.
Розробники відзначають, що студія не могла просто сидіти склавши руки і не звертати уваги на подібні загрози. Таким чином, їх заяву засуджує ці коментарі і заявляє, що безпека є їх головним пріоритетом.