У наші дні прийнято вважати, що успадковані автовиробники відстають від Tesla в області електромобілів на два-п'ять років. Так кажуть не тільки бустери електромобілів - це визнають і виробники авто. Враховуючи, що заявлена місія Tesla-прискорити перехід до електромобільності, чи немає простого вирішення цієї проблеми? Ілон Маск багато разів говорив, що він відкритий для ліцензійних угод, які дозволять іншим автовиробникам використовувати технології компанії.

Наскільки нам відомо, тільки два великих бренди коли-небудь скористалися цією давньою пропозицією Tesla: ще в 2010-х роках Tesla на короткий час надала акумулятори для електричного розумного автомобіля Daimler і електричного приводу B-класу, А також для Toyota. RAV4 EV. Обидва ці автомобілі відповідали вимогам, які компанії продавали в невеликих обсягах і незабаром зняли з виробництва.

"Проблема, яку ми виявили з програмами, які ми проводили з Toyota і з" Daimler, полягала в тому, що вони виявилися занадто маленькими», - сказав пізніше Ілон Маск. "По суті, вони просто підрахували суму, необхідну для задоволення вимог регулюючих органів, і зробили програму настільки маленькою, наскільки це можливо. Ми не хочемо робити такі програми. Ми хочемо створювати програми, які змінять світ".

Нещодавно Маск зробив ще одне звернення. У відповідь на недавню історію про те, що німецькі автовиробники відстають від Tesla, Маск твірнув: "Tesla відкрита для ліцензування програмного забезпечення та постачання силових агрегатів та акумуляторів. Ми просто намагаємося прискорити розвиток стійкої енергетики, а не розтрощувати конкурентів!”

Популярні новини зараз
А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам
Показати ще

Ілон Маск, фото: Getty Images
Ілон Маск, фото: Getty Images

На питання, чи включений в пропозицію автопілот, Маск відповів:"Звичайно".

Чи може ліцензування деяких технологій каліфорнійців допомогти німецьким (або американським) автовиробникам надолужити згаяне? CNET заперечила, що в автомобільній промисловості все не так просто. VW Group та інші інвестували мільярди у власні технології електромобілів. Якщо викинути його і спробувати підключити програмне забезпечення Tesla, акумулятори або щось ще, це може не заощадити їм часу, але це буде коштувати їм великих грошей і репутації. Німці звикли вважати себе господарями автомобільної Всесвіту, і вони хочуть зустрічати Tesla на рівних (принаймні), а не як бідних прохачів.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, експерти прогнозують невдалий квартал для Apple. Повідомляється, що виручка впаде до 30% за однієї умови - якщо яблучна корпорація видалить з App Store сервіс WeChat, яким користуються мільйони жителів Китаю.

Як повідомляв Знай.uа, компанія Apple "наїхала" на невелику компанію через схожість логотипів. У всякому разі, на думку Apple, компанія Prepear використовує логотип груші, який порушує унікальність логотипу компанії Apple.

Також Знай.uа повідомляв, в мережі показали новий контролер для Xbox, який буде продаватися разом з новою консоллю від Microsoft. Можна помітити, що дизайн теж змінили, хоч і не радикально.