Apple офіційно оголосила, що відкладає впровадження своїх нових заходів конфіденційності в iOS 14 до початку 2021 року, щоб у мобільних рекламодавців і видавців мобільних додатків було більше часу для підготовки.

Читайте Знай в Google News!

Зміна була простою, але значною: була включена підписка IDFA.

IDFA-це ідентифікатор Apple для Рекламодавців. Це завжди було відмовою на глобальному рівні, але ця настройка була похована, і тільки близько 30% американських власників iPhone відключили її. Рекламодавці найчастіше використовують його для оцінки результатів свого маркетингу, але також можуть використовуватися способами, що порушують конфіденційність. У iOS 14 Apple планує вимагати від розробників запитувати дозвіл на використання IDFA кожного разу при завантаженні програми.

Apple, gettyimages
Apple, gettyimages

Популярні новини зараз
Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно
Показати ще

Це все ще план, але Apple не відразу вводить нові правила.

"У iOS 14, iPadOS 14 і tvOS 14 додатки повинні будуть отримувати дозвіл користувача на відстеження користувачів в додатках або на веб-сайтах, що належать іншим компаніям, або на доступ до рекламного ідентифікатора пристрою", - повідомила Apple сьогодні в оновленні для розробників.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що компанія Xiaomi опублікувала список смартфонів, які не отримають оновлення Android 11. Що дивно, серед них є і порівняно нові моделі, але компанія вирішила відмовитися і від них.

Як повідомляв Знай.uа, компанія Xiaomi показала роботу невидимою фронтальною камера. Правда, сама камера знаходиться на пікселями екрану, але технологія цілком собі нова, так що варто очікувати смартфонів без вирізів вже в 2020 році.

Також Знай.uа повідомляв, влада США нагадала про блокування TikTok. Відомо, що американська компанія може купити бізнес сервісу тільки до 14 вересня, але Китай спеціально відтягує це, так що шансів на успішну угоду стає все менше.