TikTok вводить нові обмеження на рекламу Для схуднення, оскільки додаток все частіше піддається критиці за пропаганду небезпечних дієт. Нова політика забороняє рекламу додатків для голодування і добавок для схуднення. Він також накладає більш суворі обмеження на іншу рекламу, пов'язану з втратою ваги, таку як обмеження реклами "продуктів для контролю ваги" для користувачів старше 18 років і заборона цієї реклами "просувати негативне зображення тіла або негативне ставлення до їжі".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Деякі нові обмеження є невизначеними, але в цілому вони розроблені, щоб обмежити доступ користувачів TikTok, особливо підлітків, до потенційно небезпечних зображень. "Ці типи реклами не сприяють тому позитивному, інклюзивному та безпечному досвіду, якого ми прагнемо на TikTok", - написала в своєму блозі сьогодні вранці Тара Вадхва, менеджер з політики безпеки TikTok.
Цього року TikTok був підданий критиці за показ як реклами, так і створених користувачами відеороликів, які, схоже, пропагують розлади харчової поведінки або інші нездорові дієти. BuzzFeed News повідомив у лютому, що додаток був "наповнений контентом на підтримку харчового розладу", що викликало у деяких глядачів враження. У липні New York Post писала про небезпеку, що стоїть за тенденцією програми "що я їм за день", коли люди іноді показують, що їдять дуже мало. Rolling Stone повідомив, що TikTok "рекламував небезпечні голодування для дівчаток-підлітків".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.
Нагадаємо, хакери успішно зламавши iOS 14 через тиждень після її виходу. тепер користувачі зможуть встановити джейлбрейк. Правда, все це робиться на страх і ризик власника смартфона, так як гаджет може вийти з ладу в невідповідний момент.
Як повідомляв Знай.uа, ігрова бібліотека Steam навчилася показувати новини геймерам. Інформація буде братися з ігрових ЗМІ, так що кожен зможе для себе відкрити джерело корисної інформації.
Також Знай.uа повідомляв, компанія Google відмовляється від платних розширень в браузері Chrome. Повідомляється, що деякі зловмисники отримували гроші у користувачів за допомогою обману. Пошуковик вирішив відмовитися від такої можливості, щоб користувачі були в безпеці.