Xiaomi так сильно зосередилася на своєму зарубіжному бізнесі, що починає втрачати позиції в Китаї. Безсумнівно, китайський ринок зараз повинен бути "найважливішим" для китайських компаній. За словами лей Цзюня, засновника і генерального директора Xiaomi, Xiaomi несе велику відповідальність за просування китайських пристроїв. Однак він також стверджує, що велика відповідальність компанії-просувати локалізовані пристрої. Це означає, що він буде рекламувати "місцевий вміст" на будь-якому існуючому ринку.

Читайте Знай в Google News!

За його словами, вся індустрія смартфонів активно просуває локалізовані пристрої. У рамках цієї хвилі Xiaomi несе дуже велику відповідальність за просування локалізованих пристроїв. Крім того, Лей Цзюнь також підкреслив: "Ми повинні дотримуватися місцевих правил і норм різних країн, і ми повинні бути відмінними місцевими корпоративними жителями". Схоже, будуть з'являтися на ринку смартфони, які будуть цікаві китайським користувачам, а не жителям Європи.

Xiaomi,Xiaomi

Популярні новини зараз

У Львові помер онкохворий, якого "викинули" з лікарні, медики вразили байдужістю: "Хтось виживає, хтось помирає"

На Львівщині зникла русява красуня в рожевих кросівках - батьки виплакали всі очі

Мальовниче село пропонує 50 тисяч доларів за переїзд на пмж: чудовий варіант молодим людям

Маленькі діти кілька днів жили з трупами батьків: "Тато чомусь весь почорнів"

Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що Ілон Маск розповів, коли варто очікувати появи Starlink. За його словами, супутниковий інтернет з'явиться в доступі в найближчі роки, як тільки бізнес стабілізується.

Як повідомляв Знай.uа, додаток Google Meet для відеодзвінків вводить нові обмеження. Повідомляється, що дзвінки тепер обмежені 60 хвилинами.

Також Знай.uа повідомляв, Ілон Маск натякнув на швидке виробництво відразу двох нових електрокарів, які будуть проводитися на нових фабрика на території Європи. Один з автомобілів коштуватиме в районі 25 тисяч доларів.