Спільний європейський і японський космічний корабель збираються облетіти планету Венеру, виконуючи короткий гравітаційний танець, який змінить курс корабля в космосі. Мета космічного корабля-досягти свого кінцевого пункту призначення-Меркурія - протягом наступних п'яти років.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Космічний корабель, що робить цей планетарний поворот, - це BepiColombo, який насправді є двома космічними кораблями, з'єднаними в один. Транспортний засіб складається з одного космічного корабля, контрольованого Європейським космічним агентством, та іншого - Японського агентства аерокосмічних досліджень. Як тільки вони досягнуть Меркурія, космічний корабель відокремиться і буде самостійно обертатися навколо крихітного світу, збираючи дані про структуру Меркурія, атмосферу, магнітне поле та багато іншого.
Запущений у жовтні 2018 року, BepiColombo в даний час перебуває в процесі довгого семирічного подорожі: космічний корабель вийде на орбіту Меркурія в кінці 2025 року. Шлях до Меркурія довгий через те, де планета розташована в нашій Сонячній системі. Оскільки Меркурій знаходиться так близько до Сонця, будь-який космічний корабель, який намагається відвідати планету, відчує дуже великий ривок з боку масивної зірки-гравітаційне тяжіння, яке змушує транспортні засоби прискорюватися.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.
Нагадаємо, що компанія Facebook оновила свій сервіс, так що тепер користувачі месенджера зможуть спілкуватися і з Instagram. Вперше за 7 років компанія поміняла логотип, що про багато говорить.
Як повідомляв Знай.uа, Великобританія представила нового бойового дрона, який отримав на озброєння дробовик. Правда, стріляти самостійно він не зможе - тільки за згодою оператора, але штурмувати будинки замість військових він здатний на відмінно.
Також Знай.uа повідомляв, інсайдери повідомляють, що Apple не збирається зупинятися на iPhone 12. Відомо, що компанія представить нові MacBook, а презентація проходитиме аж у листопаді. Ось так компанія "розбила" одну презентацію на цілих 3 частини.