Згідно з недавнім дослідженням, більшість гібридних моделей, що підключаються до мережі, не є більш екологічними, ніж їх звичайні аналоги з двигунами внутрішнього згоряння через їх обмежений повністю електричний діапазон. Крім того, якщо PHEV не заряджаються регулярно, їх викиди CO2 можуть бути гіршими, ніж у звичайних бензинових або дизельних моделей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Дослідження завершується тим, що німецькі дослідники заявляють, що регулюючі органи та уряди повинні припинити давати PHEV пільги.
Хоча такий висновок служить лише приводом для критики цієї технології, німецькі автовиробники преміум-класу, зокрема, сприйняли підключаються гібридні системи як ефективний спосіб скорочення викидів CO2.
Так що говорять цифри? Отже, дослідники з Інституту Fraunhofer ISI та Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT) вивчили дані про використання більш ніж 100000 PHEV більш ніж 66 різних моделей, проданих в Європі, США та Китаї. Вони виявили, що в кращому випадку гібридний автомобіль, що підключається, виробляє середні викиди CO2, що вдвічі вище, ніж заявляють автовиробники, незалежно від циклу випробувань (NEDC або WLTP).
У найгіршому випадку викиди CO2 від PHEV в чотири рази перевищують офіційні цифри, а це означає, що гібридна модель з підключеним модулем з офіційним рівнем CO2 в 50 грамів на км фактично вироблятиме від 100 до 200 г/км.
Важливою причиною цього є той факт, що PHEV також використовуються в якості службових автомобілів, які, в свою чергу, зазвичай проїжджають відстані, що перевищують їх відносно обмежений повністю електричний діапазон. Крім того, водії службових автомобілів в більшості випадків зацікавлені заправлятися бензином, оскільки їх роботодавці платять за паливо.
"Якщо ми хочемо знизити витрату палива і викиди CO2 в реальному житті, необхідно зменшити потужність двигуна і збільшити запас ходу на електротязі", - сказав провідний автор дослідження Патрік Плотц.
За його оцінками, для того, щоб гібрид, що підключається, ефективно замінював звичайні моделі ДВС (принаймні, в Німеччині), його повністю електричний діапазон повинен становити від 80 до 90 км (50-56 миль) замість всього від 30 км до 60 км (18-37 миль).
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.
Нагадаємо, що смартфон Google Pixel 5 продають з браком. Повідомляється, що між корпусом і дисплеєм з'являється щілина, в яку може потрапити волога і вивести з ладу весь смартфон.
Як повідомляв Знай.uа, компанія Sony розповіла, навіщо їй слухати розмови користувачів своїх консолей. Повідомляється, що компанія хоче модерувати всі ці розмови, і карати тих, хто заважає іншим.
Також Знай.uа повідомляв, компанія Apple приховала головний недолік iPhone 12. Повідомляється, що розміри акумуляторів набагато менше, ніж у торішніх моделей. Однак, оптимізація роботи A14 чіпсета дозволила збільшити автономність роботи.