Reuters повідомляє, що TikTok тестує ігри для програми у В'єтнамі напередодні "серйозного ривка" в космос. Представник компанії підтвердив тести міні-ігор HTML5.

Відповідний пост розмістили на порталі «theverge»

Джерела видання вказують, що план стосується ігор з підтримкою реклами, які засновані на бібліотеці її материнської компанії ByteDance, що може збільшити дохід і збільшити кількість часу, який люди проводять в додатку TikTok.

TikTok вже пробував принаймні одну міні - гру в додатку, оскільки він об'єднався з Feeding America, щоб створити Garden Of Good, досвід, подібний до FarmVille, де гравці могли заробляти очки і використовувати їх для пожертвувань. Наприкінці минулого року він також оголосив про партнерство з Zynga, розробником FarmVille, для створення Disco Loco 3D, нескінченного раннера на основі HTML5, який може працювати всередині програми, але нові звіти припускають, що це тільки початок ігрових амбіцій TikTok.

Популярні новини зараз
Українці можуть звільнитися від сплати комунальних послуг: юристка підказала лазівку Повинно списати 1 гривню, на рахунку – мінус 20: від "Київстару" йдуть клієнти через нові правила Тиждень обіцяє бути важким: на Землю насувається сильна магнітна буря Платіжки будуть із "сюрпризом": українцям двічі поспіль підвищили тариф
Показати ще

Китайський попередник TikTok, Douyin, вже пропонує ігри, а інші компанії, такі як Facebook і Netflix, нещодавно зробили набіги на мобільні ігри. TikTok також протестував потокове програмне забезпечення для ігор за допомогою Live Studio для ПК і дозволив деяким творцям додати більше інтерактивності, включивши міні-додатки в відео.

Netflix
Netflix

В іншому звіті TechCrunch наводиться інформація про компанію Watchful, що займається розвідкою продуктів, в якій говориться, що TikTok працює над низкою функцій для прямих трансляцій. Вони включають в себе ігри, які допомагають стримерам взаємодіяти з глядачами, в тому числі гру, схожу на Pictionary, подарунковий набір «скарбниця», в якому монети лунають випадковим глядачам через певний період часу, а також можливість здійснення покупок, що дозволяє глядачам переглядати товари з каталогу (пряма трансляція).