Callisto Protocol буде набагато кривавішою грою, ніж Dead Space, завдяки покращеному розчленуванню ворогів. Це слова директора та засновника Striking Distance Глена Шофілда, який раніше керував серією Dead Space в EA.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідну публікацію розмістили на порталі «gamesradar»
Розмова з Eurogamer Шофілд підтвердив, що система крові в «Протоколі Каллісто» «просунута більше в порівнянні з Dead Space» і допускає «кілька досить жахливих моментів».
«Це багато рендерингу, і ви розбиваєте персонажів на шматки, розрізаєте їх так, щоб стирчали кістки і таке інше», — сказав він. «Потім хлопці, які займаються рендерингом, роблять із ним свою особливу річ, яка змушує все виглядати мокрим. Як би ви не йшли до цього, шматки відриваються чи частини обличчя».
Також обговорювали систему крові у грі з Шофілдом на заході Play Days Summer Game Fest. Він зазначив, що розчленування стало набагато більш поширеним явищем в екшн-іграх з моменту виходу Dead Space, тому команда вирішила поліпшити його за допомогою більш реактивної системи крові, що запеклася.
"У нього є різноманітність, ви можете відрізати голову, відрізати ноги", - сказав Шофілд GamesRadar (в рамках більш довгого інтерв'ю The Callisto Protocol). "У нас є система запеклої крові, також ви можете знімати шматки з персонажа всюди".
Нагадаємо, що незважаючи на серйозну критику, Diablo Immorlat продовжує заробляти мільйони доларів на день.