У минулому, навіть за радянських часів, українські конструктори показували себе з найкращого боку, коли справа доходила до автомобілів. Фахівці створювали неймовірні машини, проте більшість із них так і не змогли отримати масового виробництва через відсутність конкурентності.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДавайте подивимося на легендарні автомобілі українського автопрому: "Таврія" та "Запорожець". Про ці машини ходять цілі легенди і про них вигадують анекдоти.
Згадати про ці авто нас змусили архівні знімки із соціальних мереж, пише Хайзер.
Потрібно віддати належне за незвичайні та унікальні проєкти, які були по-справжньому інноваційними. На превеликий жаль, через брак грошей ці проєкти так і не потрапили у виробництво.
Може здатися дуже дивовижним та несподіваним, але ще 1947 року з'явився перший український електромобіль. Цей незвичайний електрокар мав назву ЛАЗ-750, і його було випущено лише 20 екземплярів. ЛАЗ-750 можна було побачити у Ленінграді, коли він розвозив пошту містом.
Цей електрокар міг розвозити посилки загальною вагою 500 кілограм. Він міг їздити близько 70 кілометрів без зарядки та розвивати максимальну швидкість у 35 км/год. Найцікавіше те, що ця машина мала лише одну передню фару по центру.
Ще один дивовижний витвір - дев'ятимісний мінівен ЛАЗ-3210, який виконував роль а-ля маршрутки. Цей автомобіль з'явився у 90-х і його показали на виставці "Український автобус" у 1994 році.
ЛАЗ-3210 мав довжину 4,5-метрів, склопластиковий кузов та фари від "Таврії". Під капотом знаходився двигун потужністю 70 кінських сил, а підвіску і кермо взяли від "Волги". Через кризу у 90-х цей автомобіль не потрапив у масове виробництво.
Раніше повідомлялося, що без корвалолу на АЗС можна не потикатися: ціни на бензин, дизель і автогаз пішли вгору.
Також, якщо повітряна тривога застала в автомобілі: інструкція з порятунку.