Наші читачі, які цікавляться автомобільною тематикою, пам'ятають, що на території України досі мають попит модифікації радянських авто. Важко сперечатися, що в той час, коли в доступі є велика кількість "євроблях", деякі люди вважають за краще їздити на Москвичах, Запорожцях чи Волгах.

Тим не менш, ми поговоримо про унікальну "Таврію", яка може здивувати навіть тих людей, які особливо не звертають уваги на такі автомобільні фішки. Про це пише "Hyser ".

Ралійна "Таврія", фото: соцмережі
Ралійна "Таврія", фото: соцмережі

У мережі показали дуже незвичайну і навіть унікальну Таврію ЗАЗ-1102, яку перетворили на справжнього "монстра". Якщо подивитися на цей екземпляр, то можна зрозуміти, що було зроблено дуже важку роботу.

Ця Таврія має вигляд справжнього ралійного автомобіля. Враховуючи те, що цей радянський автомобіль було випущено ще 1986 року, можна дійти невтішного висновку, що ним займався справжній ентузіаст.

Популярні новини зараз
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Ралійна "Таврія", фото: соцмережі
Ралійна "Таврія", фото: соцмережі

Найцікавіше в тому, що цей проєкт було зроблено в Естонії спеціально для того, щоб породити гоночний варіант Таврії. Є відомості, що цей проєкт проходив під керівництвом К. Кееля, який відомий як голова спорттехклубу студії "Естрекламфільм".

Не важко здогадатися, що начинку Таврії повністю модифіковано. Замість звичайного двигуна поставили двигун від ВАЗ-2106 і "прокачали" його за повною програмою. Також було додано систему впуску палива та вихлопну систему, завдяки чому двигун мав 140 кінських сил.

Крім цього, ця Таврія має пластикові обважування, що робить її дуже легкою. Вона важить лише 800 кілограм, що говорить про те, що за потужності в 140 кінських сил вона стала справжнім "монстром" на дорозі.

Нагадаємо, унікальна 40-річна Волга 24 та ГАЗ 21, як у Юрія Гагаріна: раритетні авто, які просто валялися у лісах України.

Раніше повідомлялося, Porsche по-радянському: як виглядає перший прототип ЗАЗ "Таврія", який так і не побачив доріг.

Також, скандал у мерії Харкова: поки городяни сидять під ракетами, Сергій Колесник пересів на новий Porsche 911 у Ніцці.