Від неофіційних джерел продовжують надходити подробиці про ігрову консоль PlayStation 5 Pro. За останніми даними, Sony розробляє власну технологію масштабування зображення, відому як PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). В її основу ляжуть алгоритми машинного навчання, що ставить PSSR в один ряд із Nvidia DLSS та Intel XeSS.

Sony називає PlayStation Spectral Super Resolution версією TAAU (Temporal Anti Aliasing Upscale), покращеною за допомогою машинного навчання.

Про це з'явилася інформація на порталі VideoCardz.

Sony працює над PlayStation 5 Pro, скрін: videocardz
Sony працює над PlayStation 5 Pro, скрін: videocardz

Sony працює над PlayStation 5 Pro, скрін: videocardz
Sony працює над PlayStation 5 Pro, скрін: videocardz

Популярні новини зараз
Новий закон про мобілізацію: чи позбавлять українців житла за неявку по повістці Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися
Показати ще

Вона буде підтримувати динамічний дозвіл початкового зображення, HDR і не вимагатиме попереднього тренування нейромережі для окремих ігор.

Sony працює над PlayStation 5 Pro, скрін: videocardz
Sony працює над PlayStation 5 Pro, скрін: videocardz

На масштабування кадру з 1080 до 2160 на графічному ядрі PS5 Pro у неї піде близько 2 мс. У майбутньому японці планують додаткові оптимізації та підтримку дозволів до 8K.

У своїх документах Sony протиставляє PSSR технології AMD FSR 2. Фірмова технологія повинна забезпечити ту саму або навіть кращу якість масштабування щодо «червоного» аналога. На жаль, порівняти обидва методи можна буде лише після офіційної презентації PSSR та ігрової консолі PlayStation 5 Pro.

Sony працює над PlayStation 5 Pro, скрін: videocardz
Sony працює над PlayStation 5 Pro, скрін: videocardz

До речі, про PlayStation 5 Pro. У конфіденційних документах Sony заявляє для неї продуктивність близько 67 Тфлопс в операціях FP16. З цього можна дійти невтішного висновку, що обчислювальна потужність новинки у завданнях FP32 перебуватиме біля позначки 33,5 Тфлопс. У звичайній PlayStation 5 цей показник становить 10,3 Тфлопс.

Нагадаємо, критики оцінили довгоочікуваний реліз Final Fantasy VII Rebirth: відгуки хороші, але є серйозні недоробки.

Раніше повідомлялося, нове покоління Xbox вийде раніше за PlayStation 6? Інсайдери розпалюють інтерес до майбутнього релізу.

Також, шедевральна "Bloodborne" може отримати ремейк: на що натякнув директор FromSoftware.