Стартап з Колорадо, Biofire, планує випустити першу партію свого біометричного "розумного" пістолета вже цього місяця, повідомляє NBCNews.

Цей пістолет, оснащений технологіями розпізнавання відбитків пальців та обличчя, обіцяє стати революційним у сфері безпеки вогнепальної зброї. За задумом розробників, він дозволить стріляти лише авторизованим користувачам.

Однак залишається питання про його ефективність у реальних умовах.

Протягом десятиліть прихильники контролю над зброєю виступали на підтримку технології "розумної" зброї як можливого чинника зниження рівня насильства з використанням вогнепальної зброї.

розумний пістолет
розумний пістолет

Популярні новини зараз
Стосується всіх споживачів: "Київводоканал" дав час до 30 квітня Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

Biofire ставить акцент на безпеці, позиціонуючи свій пістолет як для простих власників вогнепальної зброї, так і для тих, хто прагне безпеки і контролю. Компанія також налагодила зв'язки з виробниками зброї, уникаючи будь-якого державного втручання щодо біометричних функцій.

Підхід Biofire зустрів обережний оптимізм та скептицизм. Дехто, як сержант-майор КіОвана Філліпс, вважають біометричні функції безпеки привабливими для захисту домівок. Але приміром інструктор з вогнепальної зброї П'єр Саломон, залишаються скептичними щодо надійності технології в критичних ситуаціях. Адже чи зможе ця зброя забезпечити швидкість доступу, коли час йде на секунди.

розумний пістолет
розумний пістолет

Також невизначеність посилює відсутність федеральних правил безпеки для "розумних" пістолетів. Biofire запевняє користувачів, що їх продукт перевищує стандарти безпеки побутової електроніки та відповідає існуючим нормам безпеки ручної вогнепальної зброї у деяких штатах.

Але з цінником у 1499 доларів, який значно вищий за традиційні пістолети, коммпанія може побачити дефіцит покупців своєї продукції.

Також хочемо нагадати нашим читачам, як заблокувати рекламу на смартфоні: плюс не буде "стеження". Якщо вимкнути функцію стеження додатків, то персоналізована реклама не турбуватиме. Нова функція, що з'явилася на IOS, не дозволяє компаніям використовувати особисті дані на смартфоні для аналізу попиту та реклами.