Ubisoft розгорнула по-справжньому грандіозну рекламну кампанію для свого нового проекту Star Wars Outlaws і схоже, що вони не пошкодували ні грошей, ні зусиль.

Нещодавнє розслідування розкрило, що компанія приваблювала популярних блогерів та інфлюєнсерів не лише унікальними пропозиціями щодо гри, а й справжніми святковими поїздками.

Згідно з інформацією від німецького ютубера Cyberpunk 20xx, Ubisoft запросила блогерів до Лос-Анджелеса для того, щоб вони могли спробувати Star Wars Outlaws і поділитися своїми враженнями. Але це був не просто звичайний захід.

Ubisoft / фото: сторінка компанії
Ubisoft / фото: сторінка компанії

Наприклад, блогер Картофель Кеніг розповів, що його поїздка включала день у Діснейленді та інші круті розваги. З огляду на масштаб кампанії можна сказати, що Ubisoft вклала купу грошей у цю акцію.

Популярні новини зараз
"Спочатку їй потрібно...": відома тарологиня відповіла, чи врятує Україну жінка На порозі хлібної кризи: українців шокували новими цінами – і це не межа ТЦК похвалилися, на скільки мільйонів вдалося "подоїти" ухилянтів Сніг, мінусова температура та сильний вітер: синоптикиня розповіла, чи буде рання зима восени 2024 року
Показати ще

Британська інфлюєнсер LouiseJulie також поділилася своїми враженнями. Вона розповіла, що її привезли до Лос-Анджелесу, щоб вона могла брати участь у рекламних заходах, а також відправили на екскурсію човна, яка спочатку планувалася як спостереження за китами.

Вона написала, що це було довгі 12 години подорожі, але і враження від поїздки були вражаючими.

Інші блогери, такі як Chewy та Tofu_gamess, теж підтвердили, що Ubisoft витратила чималі гроші на організацію їхніх поїздок. Chewy навіть похвалився, що його запросили на VIP-тур Діснейлендом, а Tofu_gamess отримав у подарунок плюшеву іграшку Нікс.

Цікаво, що незважаючи на всі ці привілеї, деякі блогери, наприклад LouiseJulie, стверджують, що вони не отримували грошей за просування гри. Вони кажуть, що все, що вони робили, було їхнім особистим вибором, і вони створювали контент на основі власного інтересу до гри.

Star Wars Outlaws
Star Wars Outlaws / фото: скриншот Youtube

Ubisoft провела як мінімум два такі заходи – один у червні, другий у липні. І судячи з відгуків учасників, обидві події були справжнім святом. Очевидно, компанія готова була зробити все, щоб створити ажіотаж навколо Star Wars Outlaws.

Не забудемо, що такі рекламні кампанії не унікальні. Наприклад, Amazon і Prime Video також проводили масштабні заходи для просування свого шоу "Володар кілець: Кільця влади". Загалом великі компанії явно знають, як зацікавити аудиторію і зробити так, щоб їх проекти обговорювали на кожному розі.

Раніше стало відомо про те, що мандрівка на довгі світлові роки: скільки планет буде в "Star Wars Outlaws"

Вам буде цікаво дізнатися, у мережу "злили" кадри та відео Jet Set Radio Remake: наскільки вони розкривають геймплей

Читайте також: Nvidia прокачала підтримку Star Wars Outlaws та Marvel Rivals, ексклюзивні трейлери