Від "самогубчої місії" у крижаному морі до босоногого лицаря, який став жертвою власного фарсу, — ці історії ніколи не бачили світла! Дізнайтеся, які кардинальні зміни ледь не перевернули сюжет улюбленої гри та чому деякі ідеї так і не дійшли до фінальної версії!

Нерозказані історії Дикого Полювання: зміни, що могли перевернути гру

Минуло десять років з моменту виходу The Witcher 3: Wild Hunt, і світ Ґеральта з Рівії назавжди завоював мільйони сердець. З нагоди цього ювілею, журналісти PC Gamer поспілкувалися зі сценаристами третього "Відьмака", Марціном Бляхою та Томашем Мархевкою, які пролили світло на приховані деталі розробки. Виявилося, що багато речей могли бути зовсім іншими, і гра пройшла через кардинальні зміни, перш ніж ми побачили її такою, якою вона є.

Найбільше трансформацій зазнав сюжет, пов'язаний із Диким Полюванням. Уявіть собі: в одній з ранніх версій Геральт мав прикидатися вершником Ередіна! Він навіть подорожував би на зловісному кораблі Нагльфар, занурюючись у саму суть ворожої фракції. Це додало б історії зовсім іншого відтінку, перетворивши мисливця на хижака, що проникає у вороже лігво.

The Witcher 3
The Witcher 3

"Самогубча місія" та "Мас Ефект" у світі Відьмака

Творці Wild Hunt зізналися, що були під сильним враженням від Mass Effect 2. Ця культова гра надихнула їх на дуже сміливі рішення. Настільки сміливі, що одна з версій третього "Відьмака" навіть завершувалася... "самогубчою місією"! Так-так, ви не помилилися. Ґеральт та його союзники мали увійти у замерзле море на драккарі, де й відбулася б вирішальна битва з ельфійськими загарбниками.

Популярні новини зараз
Відбирають телефони та "пакують" у бусики: нардеп зізнався, чи отримують ТЦК укази "зверху" Мобілізація 60+: як будуть призивати до армії дідусів Їдеш до Польщі – перевір валізу: за що українцям загрожують штрафи на кордоні у 2025 році Українцям з малою пенсією докинуть грошей: кому прийдуть доплати у червні та липні
Показати ще

Це був би грандіозний, епічний фінал, який, без сумніву, залишився б у пам'яті гравців. Однак, зрештою, автори переписали розв'язку. Вони хотіли зробити її більш особистою, зосередившись на емоційних зв'язках та долях головних героїв. Можливо, саме це рішення й зробило фінальну версію гри такою проникливою.

Конюх-лицар і фатальний фарс: невидані квести "Крові та Вина"

Навіть у такому успішному доповненні, як "Кров і вино", залишилися невидані перлини. Планувалося завдання про... конюха, який надягнув обладунки загиблого лицаря і вирушив на битву з чудовиськом. Ця історія мала стати унікальним поєднанням комедії та трагедії.

Уявіть собі: броня виявилася занадто важкою для нещасного "воїна", і він поступово роздягався під час битви, аж поки не постав перед тварюкою... голим! Відьмак, звичайно, врятував його, але це лише ненадовго відстрочило його кончину. Бідолаха повернувся до села, де місцеві жителі вчинили над ним розправу за крадіжку обладунків. Томаш Мархевка зізнається, що вважає цей квест невдалим і бере вину за його "видалення" на себе. Інколи навіть найгеніальніші уми можуть помилятися.

The Witcher 3
The Witcher 3

Безсмертні вампіри без... вампірів? Інші зміни в доповненні

Світ "Крові та вина" неможливо уявити без харизматичного вампіра Регіса. Проте, виявляється, він не завжди був персонажем доповнення! Існували версії сценарію, де його взагалі не було. Те саме стосується й антагоніста – Детлаффа.

І що найдивніше, в одному з варіантів DLC кровопивців не було взагалі! Це звучить майже неймовірно, адже вампірська тема є однією з центральних у цьому доповненні. Це ще раз підкреслює, наскільки довгий і складний шлях проходить ідея, перш ніж стати частиною улюбленої нами гри.

Ці розповіді сценаристів дають нам рідкісну можливість зазирнути за лаштунки розробки та зрозуміти, скільки праці, творчих пошуків і навіть невдач стоїть за створенням ігрових шедеврів. А які ще приховані секрети зберігає світ "Відьмака", які ми ніколи не дізнаємося? Це питання залишається відкритим, додаючи ще більше таємничості до цієї легендарної саги.