Бренд Xiaomi представив технологію верхнього одягу, який більше не доведеться прати

Матеріал стійкий до впливу зовнішніх факторів і відмінно захищає від вологи. Про це повідомляє prostotech.com.


Виготовлена куртка із спеціальної паперової плівки і волокна. Їх застосовують в медицині і аерокосмічній сфері. Особливість матеріалу в тому, що він стійкий до забруднень і його практично неможливо забруднити. Навіть якщо утворилися плями, досить просто протерти поверхню вологою ганчіркою. Куртка не потребує прання.


На вигляд вона не особливо відрізняється від звичайних моделей. На дотик досить приємна, водонепроникна, і найголовніше, володіє якостями бавовняного волокна. Тобто, модель легка, відмінно пропускає повітря. В якості наповнювача використовували гусячий пух.

Популярні новини зараз
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще


Вже в листопаді цього року Xiaomi запускає продажі. Спочатку будуть доступні тільки два кольори – чорний і білий. За попередньою інформацією, вона буде коштувати близько 1800 гривень (66 доларів).

Нагадаємо, раніше презентували куртку з підігрівом, яка не дасть замерзнути в люті морози. Китайські розробники анонсували першу смарт-куртку з підігрівом від виробників відомих брендів Xiaomi і Runmi Technology. Відомо, що така "розумна" куртка під назвою "90 Хвилин" має підкладку з гусячого пуху та зовнішній шар, який не боїться води і захищений за стандартом IPX7.


Як повідомляв портал "Знай.uа", самої популярної моделлю iPhone виявився простий в лінійці смартфон. Подумали, зважили всі плюси iPhone і з'ясували, що iPhone7 став найпопулярнішим смартфоном Apple в світі. Про це повідомляє Flurry Analytics. За даними компанії, частка цієї моделі від загального числа активованих iPhone становить 15,40%. На другому і третьому місцях розташовуються iPhone 7 Plus і 6S з частками в 12,73% і 12,40% відповідно.


"Знай.uа" писав про модних тренди осені-2018: топ-8 найсильніших пар взуття.