Науковий медіа-ресурс "N + 1" повідомив, що вчені Бостонського університету на чолі з Вівек Говалем зробили, здавалося б, неможливе - завдяки їм фотоапарати зможуть розпізнавати речі, які стоять за іншими предметами, а значить, приховані з поля зору камери та людського ока .

Для цього вчені використовували подобу ефекту перископа. Між цифровою камерою і екраном, на який виводилася деяке зображення, була розміщена непрозора перегородка. Перед камерою і екраном була встановлена ​​біла перегородка.

Спроби реконструювати зображення, що показується на екрані (гриб з серії ігор про Маріо, фізіономія з посмішкою, літери ВU, кольорові смуги і білі геометричні фігури на чорному тлі) не увінчалися особливим успіхом - чіткого результату отримати не вдалося. Однак, дещо все ж вийшло - алгоритм розпізнав основні кольори зображення.

Наступна спроба виявилася набагато вдаліше: поза зоною видимості камери, між стіною і екраном вчені розмістили обтюратор - пристосування, що перекриває частину світлового потоку від об'єкта. Обтюратором вченим послужив прямокутний лист фанери на стійці. На цей раз алгоритму вдалося частково реконструювати приховані зображення, що стало прогресом в порівнянні з попереднім підходом.

Упустив Дантес і впіймав Кацурін: найвідвертіші і не зовсім чесні фото Наді Дорофєєвої "Росія може навіть...": коли закінчиться війна на думку математиків, тарологів та віщунів Якщо дорожите субсидією – не ігноруйте: що треба робити, щоб залишитися з допомогою Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками

Подальша серія експериментів показала, що найкращих результатів можна досягти в двох випадках: якщо затвор під час зйомки переміщається і якщо обтюратор нерухомий, але його позиція точно невідома.

Ця серія експериментів дозволила вченим розробити і удосконалити алгоритм, який в майбутньому зможе щодо точно розпізнавати предмети, приховані з поля зору камери (наприклад, людину, що стоїть за кам'яною стіною).

Залишається тільки гадати, як це відкриття може бути корисним людству, проте одне зрозуміло точно - технічний прогрес в економічно-розвинених країнах рухається зі швидкістю світла. Швидше за все, подібні камери стануть в нагоді для роботи поліції різних країн. Крім того, цей винахід, швидше за все, також може бути використано в арсеналі збройних сил або прикордонного патруля.

Вихідний код свого алгоритму вчені виклали на GitHub

Нагадуємо, раніше "Знай.ua" писав, що дослідники з Інституту вакцин та генної терапії Орегон Хелс розробили новий підхід у створенні вакцини від малярії.