Компанія Apple збирається інвестувати в створення ексклюзивних подкастів для конкуренції з Spotify. Схоже, компанія хоче увійти в життя користувачів по повній. Якщо раніше компанія хотіла зробити свої телевізійні програми, то тепер до них додалися ще і подкасти, які дозволять користувачам витратити свій час з користю.

Компанія Тіма Кука почала переговори з кількома компаніями про купівлю ексклюзивних прав на подкасти. Які-небудь деталі угоди поки невідомі, але є велика ймовірність, що про нових технологіях розкажуть вже цієї осені.

Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Популярні новини зараз
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Показати ще

Нагадаємо, що на початку 2019 року Spotify купила два сервісу для створення подкастів - Gimlet та Anchor, а в травні запустила хмарну платформу для запису і редагування подкастів.

В Apple відмовилися від коментарів.

В 2019 році Apple анонсувала запуск програми Подкасти для MacOS, щоб збільшити число користувачів, зазначає агентство. Схоже, новинку представлять вже в 2020 році, і вона точно буде не безкоштовною. Передплату ніхто не відміняв.

Нагадаємо, що хакери навчилися зламувати будь акаунт Instagram. Що дивно, хакери не зламують соцмережу, а лише користуються уразливими, які не змогла виправити компанія Facebook. Зазначимо, що на сьогоднішній день хакери обіцяють зламати будь-який аккаунт всього за 150 доларів, так що ваші дані під загрозою.

Як повідомляв Знай.uа компанія Google, яка займається розробкою Android 10.0 Q, опублікувала список смартфонів, які зможуть оновитися до актуальної версії прошивки. Втім, варто відзначити, що серед смартфонів у списку більшість тих, які з'явилися на ринку ще в 2019 році.

Також Знай.uа писав, що компанія Google готує власну соцмережу. Втім, вона відрізняється від Facebook і Instagram. Замість набридливих фотографій і новинних стрічок спільноти, які будуть мати спільні інтереси. Таким чином, компанія хоче обігнати Instagram за популярністю, якщо це взагалі можливо.