Стало відомо, що місії NASA вдалося зафіксувати потужну ударну хвилю на Сонці за допомогою розробленого інструменту, який може вимірювати енергію спалахів.

Як повідомляє "Newsweek", високоякісні виміри явища експерти змогли зробити вперше в історії. Причиною удару стало зіткнення швидкого потоку вітру з більш повільним.

Чудові новини!

Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android  або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

Путін пустив у хід погрози та ультиматуми, Зеленський такого нахабства точно не очікував: "Треба домовлятися"

Вдівець Фріске Шепелєв готується до весілля: красуня-наречена і деталі

Пугачова і Галкін приховували ще двох дітей, знайомтеся: Гаррі і Ліза, Аліна і Гриша

Легендарні карпатські мольфари передбачили майбутнє України краще за Вангу: вже почало збуватися....

Читай Знай.ua в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

До того ж, варто відзначити, що подібні хвилі можуть відкрити безліч таємниць нашого Всесвіту, однак їх важко зловити. Так, зіткнення пов'язані з частками, які виробляються такими об'єктами, як чорні діри і наднові зірки.

Вчені Магнітосферної багатовимірної місії намагалися зафіксувати міжпланетну хвилю починаючи з 2015 року, проте опинитися у правильному місці в правильний час вдалося тільки в даний час.

Нагадаємо, що в США астроном-любитель з Техасу Етан Чаппел зафіксував приголомшливий момент.

Як повідомляв портал Знай.ua, 1 вересня на Землі настане кінець світу. Такий прогноз зробили астрономи, які спостерігають за астероїдасі, що, за словами вчених, на шаленій швидкості мчать до нашої планети.

Також портал Знай.ua писав, що NASA попереджає, що до нашої планети наближається гігантський астероїд, який за своїми розмірами перевершує єгипетську піраміду Хеопса.