Need for Speed: Heat вийшла 8 листопада на ПК, PS4 і Xbox One і дебютувала з п'ятого рядка в британській роздробі, тоді як в чартах регіону EMEAA, в який входять країни Європи, Азії, Близького Сходу і Африки, що стартував з третього місця. Втім, показники продажу на рівні, так що можна сміливо заявити, що творці легендарної гри йдуть у правильному напрямку.

Need for Speed Heat
Need for Speed Heat

Однак грі, за даними розробників з Ghost Games, вдалося залучити за тиждень після виходу більше людей, ніж решти частин серії, які вийшли в поточному поколінні консолей: Rivals, Need for Speed (2015) і Payback. Враховуючи, що в гру додали день і ніч, а також цікавий тюнінг авто і незвичайні місії з сюжетом - це підвищило шанси на успіх, так як геймери були зацікавлені усіма новими фішками.

Need for Speed Heat
Need for Speed Heat

Популярні новини зараз

Розмитнення може подешевшати в рази: лідер "євроблях" подарував українцям надію, озвучено дати

В Україні розпочали виплачувати пенсії за новою схемою: кому не дадуть ні копійки

Попередження Путіну? Горезвісний Кримський міст остаточно "прогнувся", не встигли навіть пустити поїзди

Головне за ніч: пропозиція Зеленського заробітчанам, "полювання" на призовників, підвищення пенсій та перенесення Різдва

Показати ще

Need for Speed: Heat при цьому отримала змішані оцінки критиків - її рейтинг на Metacritic становить 72 бала, що вище, ніж у Payback та ігри 2015 року, але нижче, ніж у Rivals. Втім, оцінки не завжди є об'єктивними, якщо врахувати, що геймери часто занижують оцінки, якщо гра на момент виходу складається з помилок.

Нагадаємо, що автомобіль Bugatti побив світовий рекорд, і розігнався до рекордних 490 км/ч. Тепер же компанія Hennessey збираються побити цей рекорд, випустивши автомобіль, який зможе подолати позначку в 500 км/год. Автомобіль точно зможе перевершити свого конкурента, так як він помітно легше, а значить, зможе набрати швидкість значно швидше.

Як повідомляв Знай.uа компанія Honda розсекретила дизайн нового електрокара Honda e. Звичайно, на конкурента Tesla вона точно не тягне, але для міста це відмінний автомобіль, враховуючи його можливості і габарити.

Також Знай.uа писав, що компанія Xiaomi вирішила зробити сюрприз своїм клієнтам. Тепер на смартфонах можна прибрати рекламу, яка набридла абсолютно всім. Правда, нова функція можлива лише в MIUI 11 яка буде доступною тільки на нових флагманах або потужних смартфонах компанії.