Є паралельний всесвіт, де час біжить назад? Вчені NASA нещодавно виявили знайшли докази частинок високих енергій, які не піддаються нашому нинішньому розуміння фізики, і паралельний всесвіт був запропонований лише в якості однієї з можливих теорій для їх пояснення, без будь-яких вагомих доказів.

Все почалося після повідомлення New Scientist про експеримент астрофізиків. Антарктична імпульсна перехідна антена (ANITA) - це телескоп, що складається з радіоантен, прикріплених до гігантської повітряної кулі, який ширяв над Антарктидою на дуже великій висоті (близько 37 км). Він управляється мультиуниверситетским консорціумом на чолі з Пітером Горхамом з Гавайського університету в Маноа. За даними CNET, ANITA був відправлений так високо, що зміг виявити з космосу речовину, подібну на частинки високої енергії, званими “нейтрино”. Телескоп може виявити ці нейтрино, що виходять з космосу і вражаючий крижаний покрив Антарктиди.

Паралельна всесвіт, NASA

“Після чотирьох років не було задовільного пояснення аномальних подій, помічених ANITA, так що це дуже засмучує, особливо тих, хто в цьому бере участь”, - повідомив CNET з посиланням на Рона Экерса, почесного наукового співробітника Національного агентства Австралії. Недавні повідомлення, в яких стверджується, що є докази існування паралельної всесвіту, засновані на результатах ANITA, яким, принаймні, пару років.

Космос, фото Pixabay

Реінкарнація "Славути": оновлений ЗАЗ може втерти носа навіть преміальним іномаркам Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає

Інша нейтринна обсерваторія в Антарктиді під назвою IceCube, керована Університету Вісконсін-Медісон, провела дослідження результатів ANITA і опублікувала статтю в Астрофізичного журналі. У січні дослідники заявили, що “необхідно розглянути інші пояснення аномальних сигналів - можливо, пов'язаних з "екзотичної фізикою”, тому що стандартна модель фізики не може пояснити ці події.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що учені вперше зафіксували народження планети. Щільний диск з пилу і газу був виявлений навколо молодої зірки під назвою AB Aurigae, на відстані близько 520 світлових років від Землі.

Як повідомляв Знай.uа компанія Facebook запровадила захисту від шахраїв і збоченців. Тепер система буде попереджати користувачів про підозри у злодіяннях інших користувачів, які захочуть отримати ваші кошти обманним шляхом.

Також Знай.uа повідомляв, що інженери змогли зібрати рукавичку Залізної людини, додавши в неї плазмовий різак, який здатний прорізати як масло лист металу товщиною до декількох сантиметрів.