В 2019 році вчені стали свідками того, як масивна зірка в 2,5 мільйони разів яскравіше Сонця зникла без сліду.

Тепер, у новій статті, опублікованій в журналі “Щомісячні повідомлення Королівського астрономічного товариства”, команда астрофізиків намагається розкрити випадок зникаючої зірки, надавши кілька можливих пояснень. З них виділяється один поворот: можливо, писали дослідники, масивна зірка померла і впала в чорну діру, не піддавшись вибуху наднової зірки - воістину “безпрецедентного” акта зоряного самогубства.

Космос, фото pxhere

“Можливо, ми виявили одну з найбільш масивних зірок локальної всесвіту, м'яко йде в ніч”, - йдеться в заяві Хосе Мрв, астронома Трініті-коледжу в Дубліні і співавтора нової статті про зірку.

Мера столиці знайдено мертвим: залишилася одна записка

У Львові зневірений чоловік зробив крок у безодню - медики борються за скалічене життя

Віталій Кличко показав двометрового сина, кияни не розгубилися: "Вишліть його до мене, вишні обривати!"

Фітнес-модель Ана Чері в сексуальній білизні не змогла прикрити головне капелюшком, оце так...

“Якщо це правда, це буде перше пряме виявлення такої зірки-монстра, яка закінчить своє життя таким чином”, - заявив в заяві провідний автор дослідження Ендрю Аллан, також з Трініті-коледжу.

Космос, скріншот: YouTube

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що компанія Sony на честь 10-річчя роздає 2 додаткові ігри для всіх передплатників PS Plus. Повідомляється, що обидві гри будуть доступними протягом місяця, так що кожен бажаючий може вдосталь награтися.

Як повідомляв Знай.uа, Ілон Маск потребує від працівників працювати швидше. З-за проблем з логістикою компанія не встигає розвозити авто своїм клієнтам, так що Маск знову піднімає настрій робітників.

Також Знай.uа повідомляв, компанія Apple вирішила випустити відразу 2 нових планшета, і вони отримають збільшений дисплей, якщо порівнювати з попередніми версіями. Імовірно, їх представлення заплановано на вересень цього року.