Продюсер Маріко Сато розповіла про продуктивність гри у новому інтерв'ю IGN, підтверджуючи цільові показники продуктивності рімейку. Однак поки невідомо, який калібр ПК буде потрібний для досягнення 120 кадрів на секунду. Сато також, зокрема, не поділилася подробицями для версій Switch, PS4 або Xbox One, хоча не дивно, що вона сказала, що Switch побачить «відмінності» у роздільній здатності та FPS.

Дану публікацію розмістили на порталі «gamesradar»

Ігри для PS5 і Xbox Series X значною мірою нормалізували 60 кадрів в секунду за межами найрозкішніших графічних режимів, а геймерам на ПК не звикати до тризначних кадрів. Тим не менш, початковий Final Fantasy 7 Remake не встановлював зірковий стандарт продуктивності, тому цілі Crisis Core були чимось на зразок питання.

Final Fantasy VII: скрін з відео
Final Fantasy VII: скрін з відео

Зокрема, на ПК Final Fantasy 7 Remake часто зависала навіть за 60 кадрів на секунду або нижче на потужних машинах, а його мінімальні налаштування графіки насправді не допускали жодних шансів для маневру. Невідомо, яке налаштування дозволить Crisis Core Reunion, і це подвоюється для Final Fantasy 7 Rebirth, але той факт, що Square Enix знімає набагато вище 60 кадрів на секунду на ПК, принаймні дає надію на добрі результати.

Популярні новини зараз
Заброньованим почнуть розсилати повістки: хто втратить захист від мобілізації за лічені дні - перелік Податкова остаточно залізе в гаманці українців: банки почнуть здавати інформацію про рахунки Пенсіонери можуть оформити надбавку понад 1000 грн: не всі про це знають Менше пільг і більше вимог: соціальну допомогу платитимуть за новими критеріями
Показати ще

Final Fantasy XVI: скрін
Final Fantasy XVI: скрін

"Наша основна мета з цією грою полягає в тому, що ми хотіли, щоб дійсно широке коло гравців могло грати на будь-якій платформі, яку вони хотіли", - сказав IGN продюсер Йосінорі Кітасе. "Тому ми з нетерпінням чекаємо, яку платформу виберуть гравці, тому що ігровий процес буде надійним та однаковим на всіх платформах".