Для наших читачів, які вже звикли, що ми постійно публікуємо цікаві архівні факти про легендарні авто, є дуже круті новини. Радянський автопром був не дуже щедрий на різноманітність - факт. Проте багато хто здивувався, коли побачив перші позашляховики радянського виробництва. Так, зараз йтиметься про перші джипи, відомі як ЛуАЗ.

Про це нагадали такі ж автолюбителі, як і ми – на порталі "Hyser".

ЛуАЗ: архівне фото
ЛуАЗ: архівне фото

Напевно, всі чули про такий автомобіль як "Волинянка". Його почали виготовляти ще в далеких 60-х роках. Однак через 20 років цей автомобіль вирішили раптово модифікувати, і перші моделі звелися до експериментів із кузовом та колесами. Навіть якщо згадати ЛуАЗ другого покоління, то він був набагато технологічнішим за 969 і -969М.

ЛуАЗ: архівне фото
ЛуАЗ: архівне фото

Популярні новини зараз
Більше не видурять гроші: як перевірити, що сайт, банківська картка чи мобільний номер є шахрайськими ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..."
Показати ще

Вже в 1984 році на стандартне шасі 969-го було поставлено склопластиковий кузов, що говорить про серйозні зміни. Однак згодом з'явився ЛуАЗ-1301, який мав нові шасі та двигун від Таврії.

ЛуАЗ-1301 міг похвалитися новим 1,2-літровим двигуном та пружинною підвіскою з регульованим пневматикою кліренсом. Також він мав постійний повний привід міжосьовий диференціал із блокуванням.

1988 року з'явився вже сучасніший ЛуАЗ-130. Він добре годився для модифікацій, наприклад з нього можна було зробити пікап без особливих зусиль.

Нагадаємо, мрія рекетира: у мережі показали "Волгу", яку могли собі дозволити лише бандити 90-х.

Раніше повідомлялося, твій дід про таке тільки мріяв: у Майамі знайдено спортивний "Жигуль", бере "сотку" за 2,5 секунди.

Також, ВАЗ-2106 простояв незайманим 25 років і ще пахне заводом: про таку машину мріяли мільйони.