Фанати "Доти" рідко читають новини. Однак сталася така подія, яку можна назвати дуже рідкісним "івентом". Студія Valve втішила дотерів новим патчем 7.36. Патч вносить зміни до ігрового процесу. На жаль, нового героя ми знову не дочекалися, але розробники додали механіки, які суттєво вплинуть на нескінченну битву Dire та Radiant.

Відтепер абсолютно кожен герой у грі матиме Грань та унікальні Вроджені здібності.

Користувачі вже порівнюють це оновлення за масштабністю з одним із попередніх, яке називалося "Нові фронтири" (патч 7.33).

DOTA 2, скріншот: YouTube
DOTA 2, скріншот: YouTube

Уроджені здібності дають героям додаткові унікальні бонуси під час гри. Вони є заздалегідь визначеними кожного героя і діють постійно. Як правило, вони покращують якусь із звичайних здібностей, які ви вивчаєте, коли підвищуєте свій рівень.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам підвищили ще одну надбавку: хто отримає на 300 гривень більше Викорініть з себе "радянщину": 5 звичок, які час залишити в минулому В Україні хочуть змінити систему соцдопомоги: на що розраховувати людям У YASNO повідомили неприємну новину для тих, хто платить за "нічним" тарифом
Показати ще

У деяких випадках "Вроджена здатність" означає, що ви отримуєте на самому початку одну зі своїх здібностей, що прокачуються, але так само можете на першому рівні вибрати ще одну. І тут ця здатність може прокачуватися однією рівень вище, ніж зазвичай.

Відображення Вродженої здібності, скріншот: games.24tv.ua
Відображення Вродженої здібності, скріншот: games.24tv.ua

Грані в DOTA 2, скріншот: games.24tv.ua
Грані в DOTA 2, скріншот: games.24tv.ua

"Деякі вроджені здібності дають герою унікальний ефект. Наприклад, Faceless Void уповільнює ворожі атакуючі снаряди в радіусі дії, а Dawnbreaker відкриває союзникам всю карту на кілька секунд, коли сходить сонце", - пояснюють Valve.

Фактично це своєрідна базова здатність, яка є з вами автоматично вже на першому рівні та додається до тієї, яку ви самі виберете зі списку прокачування.

Dota 2
Dota 2

Грані

Грані - це варіативні здібності, які ви вибираєте самостійно на етапі вибору героя у матчі.

Вони завжди активні, а вибрати їх можна лише до початку матчу, а не під час нього, як це відбувається зі звичайними здібностями. При цьому команда супротивника не знатиме, що ви обрали, доки гра не почнеться.

Більшість героїв отримали по дві Грані, але в деяких їх три чи навіть п'ять.

Ось декілька прикладів того, якими можуть бути ці межі:

Viper може вибрати між додаванням бонусів до отруйної атаки або збільшенням захисних баффів, поки він знаходиться в Nethertoxin.

Wraith King може вибирати між викликом скелетів або нанесенням додаткової шкоди від прокляття під час атаки.

Leshrac вибирає між відновленням мани під час атаки і зміною Diabolic Edict таким чином, щоб закляття вибухало швидше, але не завдавало шкоди будинкам.

Lone Druid може вибирати між покращеним Spirit Link, що відновлює життя в обох напрямках, та можливістю накладати rue Form на Ведмедя-духа.

Сам патч має набагато більше дрібних оновлень, але ці є найпомітнішими. Ймовірно, вивчення такого масиву інформації займе багато часу.

Нагадаємо, вороги стали розумнішими, місії складнішими: розробники відчайдушно намагаються врятувати Suicide Squad: Kill the Justice League.

Раніше повідомлялося, голова болить та "йде кругом"? Так пересадіть її: вчені вийшли новий рівень трансплантації.

Також, список нового контенту в Rise of the Ronin не закінчується: чим розробники "підсолодили" гравців.