На перший погляд Animalkind – це мила, яскрава та затишна містобудівна гра, де ви граєте за корги у хутрі та будуєте будиночки для лісових звірят. Але все почалося зовсім інакше: гра замислювалася як сурвайвал, причому хардкорний.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це розповів Стівен Цзянь, голова студії Uncommon Games під час GDC у березні. Спочатку команда надихалася бумом кооперативних виживань на зразок Valheim. Їм подобалася ідея спільного подолання труднощів і проект стартував як класичне виживання з крафтом та будівництвом.
Але швидко спливла одна проблема, знайома будь-кому, хто грав у кооп-сурвайвали: якщо ти не заходиш у гру пару днів, друзі вже збудували замок, убили трьох босів і пішли в інший біом.
"Ми зрозуміли, що крива прогресу розриває гравців і заважає отримувати кайф від спільної гри", – каже Цзянь. Тоді команда зробила крок назад і запитала: а що саме нам подобається в таких іграх?
Відповідь виявилася простою – будівництво. Той самий момент, коли ви з друзями облаштовуєте базу, вигадуєте, як поставити грубку, обставляєте будиночок. Тому розробники вирішили викинути все, що заважає, – бойовку, монстрів, виживання – і залишити лише творчість, збирання ресурсів та турботу про звірят.
Тепер Animalkind – це про дослідження затишного світу, пошук нових друзів-мешканців, виконання їхніх побажань та будівництво гарних будиночків. При цьому в грі залишиться легкий соціальний елемент: можна грати з друзями в кооперативі або зайти в дику зону, де зустрічаються незнайомці і можна обмінятися ресурсами.
Світ Animalkind воксельний, але розробники хочуть уникнути типового, коли гравці перетворюють все навколо на сіре місиво. Натомість у грі діє принцип "за умовчанням красиво": інструменти будуть інтуїтивними та естетичними, щоб те, що ви будуєте, тішило око і не виглядало як зламана карта з Minecraft.
"Мета полягає в тому, щоб гравці витратили час на створення цієї штуки протягом тривалого періоду часу, але могли б зробити крок назад, подивитися на те, що вони збудували разом, і просто пишатися тим, що вони збудували", – пояснює Стівен.
Поки що дати релізу немає, але альфа-версія очікується найближчими місяцями, а до кінця року – можливо, й ранній доступ.
Нагадаємо, донька Маска жорстко пройшлася по батькові: був бронзовим "страшенно лайновим" Торб'єрном в Overwatch
Раніше ми писали про те, що в Palworld тепер можна не лише експлуатувати, а й закохуватися – анонсували візуальний роман
Крім того, готуйтеся до трилогії: фільм по The Legend of Zelda стартує в 2025 році