Компанія Huawei оперативно відреагувала на критику, спричинену використанням стічних фотографій у рекламних матеріалах її майбутнього смартфона Huawei P30. Втім, деякі користувачі мережі не повірять словами китайської компанії і після виправдання.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Нагадаємо, ще до офіційної презентації компанія вирішила прорекламувати можливості камери Huawei P30, включаючи функцію оптичного збільшення, і опублікувала у соцмережі Weibo кілька рекламних фотографій. Але уважні користувачі знайшли оригінали деяких з цих знімків на фотостоках і в портфоліо професійних фотографів. Однак, компані знайшла виправдання облуду:
“Ми хотіли б повторити, що насправді це всього лише рекламні плакати, і вони призначені тільки для того, щоб натякнути на унікальні нові функції, які з'являться в серії Huawei P30”.
Компанія стверджує, що вона “придбала ліцензії на оригінальні зображення, а плакати є лише художнім відтворенням зазначених функцій”. Втім, особливо вірити компані користувачі точно не поспішають. Нагадаємо, що один з рекламних роликів вони зняли з допомогою вкрадених ідей у музиканта, який і виявив підозрілу схожість зі своїм кліпом.
Нагадаємо, що в магазині Google Play для Android-пристроїв новий рекордсмен - Google Maps. Додаток завантажили близько 5 мільярдів разів, і це абсолютний рекорд на сьогоднішній день. Незважаючи на те, що цей додаток встановлюється “прямо з заводу”, це вважається за скачування, адже Google агресивно нав'язує свою продукцію, і це стосується і Android.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Xiaomi Mi 9, який став хітом ще до офіційного виходу, зганьбив корпорацію. Справа в тому, що компанія хотіла якнайшвидше зібрати потрібну кількість смартфонів, але в підсумку компанія зганьбилася перед світом. Справа в тому, що в смартфонах немає спалаху. Так, Xiaomi просто забула вставити в смартфони спалах.
Знай.uа писав, що глава OnePlus вирішив відмовитися від звичайних навушників на користь бездротових. В майбутніх смартфонах компанії не буде роз'єму для навушників, що спровокує вихід нових і цікавих навушників.