Авторитетний портал, присвячений комп'ютерній техніці, Tom's Hardware, провів аналіз і визначив п'ятірку найкращих процесорів від Intel за всю історію існування компанії.

На п'ятому місці опинився Intel 8086 — перший 16-бітний мікропроцесор від компанії, який взяв під свій контроль понад 85% ринку та поклав початок архітектурі x86.

Четверта позиція дісталася Core i5-2500K — провідному процесору серії Sandy Bridge, що відзначив новий період домінування Intel на ринку настільних ЦПУ.

На третьому місці розмістився Core i7-920 — один з перших 4-ядерних настільних чіпів Intel з кеш-пам'яттю L3, технологією Hyper-Threading та турбо-бустом.

Intel Core i9
Intel Core i9

Популярні новини зараз
Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"
Показати ще

Друге місце зайняв Core i9-13900K — лідер 13-го покоління Raptor Lake, що дозволив Intel відвоювати частину позицій, втрачених після конкуренції з AMD Ryzen.

Першість здобув Core 2 Quad Q6600 — перший масовий 4-ядерний настільний процесор, що відкрив нову епоху в історії персональних комп'ютерів і зіграв ключову роль у популярності платформи LGA 775.

Цікаві факти

Core i5-2500K вирізнявся як найбільш доступний ЦПУ в своїй серії, що зробило його особливо привабливим для користувачів.

Core i9-13900K на сьогодні є найшвидшим чипом від Intel, спроможним конкурувати з топовими моделями AMD.

Core 2 Quad Q6600 став справжнім проривом, зробивши 4-ядерні процесори доступними для широкого кола користувачів.

Раніше Знай.ua писали про те, якою могла бути машина від Apple. Починаючи з 2014 року, Apple активно досліджувала можливості створення безпілотного транспортного засобу. Протягом цього періоду інженери компанії працювали щонайменше над п'ятьма основними концепціями та прототипами безпілотних систем управління. Проте жоден із цих проектів так і не наблизився до стадії реалізації та тестування повномасштабного прототипу на дорогах загального користування.